Eigenzinnig moest het zijn. Zelfverzekerd zeker, bijdehand ook – en met een knipoog. Informeel en relevant. Duidelijk maar niet te lang van stof. Eigenlijk precies zoals wij webdeveloper Burg, Burg. kennen.
We hoeven niet altijd alles zelf te doen bij Botaniek. Burg, Burg. had het team voorzien van een grafisch ontwerper: YURR studio. Een goede keuze, want die tekende voor hem prijswinnende visuele identiteit. Het technische deel van zijn website zou Burg, Burg. uiteraard zelf invullen. Net als het conceptuele fundament eronder. Het ging Burg, Burg. om onze tekstafdeling. Prima. Als je weet wat waar je mee bezig bent – pak wat je nodig hebt.
Lekkere menukaart
Wat kan Burg, Burg. betekenen voor opdrachtgevers? Dat moest duidelijk zijn. Graag serveert de webdeveloper het volledige menu. Een specialiteit voorzetten is ook leuk. Vlammende teksten leiden geïnteresseerden door de menukaart.
Mooi caseplankje
En dan de cases. Want je kunt zeggen dat je goede kaas hebt maar beter nog laat je er aan ruiken. Burg, Burg. kan mooie cases onder de stol leggen. Samen hebben we er een paar uitgewerkt. Zo kwamen we tot een lay-out waarbinnen Burg, Burg. nog veel heerlijke cases kan presenteren.
En verder?
Paar kleine dingetjes nog, zoals de pay-off en de lekkermakende lanceringscampagne 🙂